Pildipost: Hanna sünnipäev(ad)

Hanna sünnipäevapeod olid küll juba üle-eelmine nädalavahetus aga millegipärast ma suutsin  peojuttude postituse kogu aeg edasi lükata….ja noh enam nii väga ei viitsigi kirjutada, seega jagan lihtsalt mõningaid pilte oma pisikeste kätega tehtud kaunistustest,söögist ja muidugi Hannast kinke avamas.

Muideks mul oli hästi tore idee esimest korda üks vahva sünnavideo kokku panna….seda kahjuks aga ikka ei juhtu,sest sagimist oli nii palju ja videomaterjal on üpriski kesine. Ma siiski loodan,et ühel ilusal päeval ma ühe videoga hakkama saan.

Pidu oli jällegi kahes osas, perega ja lastega eraldi. Pildid on enamus laste peost (kui mitte kõik, enam ei mäletagi)

hanna2 032 hanna2 034 hanna2 036 hanna2 040 hanna2 045 hanna2 049 hanna2 054

….kui natuke juttu ka ikka lisada, siis tegemist oli ühe väga väga tegusa nädalavahetusega, kus iga vaba hetk ma vaaritasin köögis süüa, tegin kaunistusi, koristasin tuba..ja kui üks pidu lõppes alustasin kiirelt ettevalmistustega järgmiseks päevaks. Kogu selle tralli lõpetasin siis pühapäeva õhtu valmistades veel Hannale lasteaeda kaasa kookosemaiuseid. Ma tundsin end tõelise superemmena versus meeleheitel koduperenaisena:D

3 kommentaari “Pildipost: Hanna sünnipäev(ad)

Lisa kommentaar