kaks mudilast

Esmaspäev-teisipäev liitus meie perega õepoeg…ja ta on lihtsalt kõige armsam ja vahvam poisiklutt,keda ma tean.

Eriti tore oli jälgida,kuidas nad Hannakesega möllasid ja üksteist hoidsid….sest vanusevahet on neil omajagu ja sellest ka erinevad huvid….sellegipoolest sai minul rohkelt siin nalja neid jälgides, niisiis ma käisin märkmik käes ringi, et osad naljad ka üles kirjutada. (,kahju, et ma enne sellepeale pole tulnud, sest poisi sõnavara on hea:D)

0807_9318

Karl (4a) ja Hanna (1,5a)

* Miski ajas Hanna kurjaks, seega ta pistis täiest kõrist röökima
Karl sellepeale: ” Apppi, ta karjub niii kõvasti!”
Mina: “Kui kõvasti siis?”
Karl: ” No niii kõvasti, et kassinurrumistki poleks kuulda!”

* Karl jääb järsku habemeajamis masinat vaatama ja teatab: ” Minu issil on samasugune, see on hea, sellega saab nii kaua nühkida, et aku ei saa tühjaks!”

*Istun teises toas,kui järsku kuulen, et Hanna hakkab nutma
Pisarates Karl: ” Hanna anna andeks, palun palun anna andeks!”
Hanna nutab aina edasi
Karl: ” No Hanna anna juba andeks!”

(Hiljem selgus, et Karl tahtis Hannat teleka tagant välja aidata ja eks Hannale see vist ei meeldinud:D)

*Hakkan lastega välja minema ja hoiatavalt räägin Karlile, et väliskoridoris on väga paha hais.
Karl: “Miks seal siis paha hais on?”
Mina: ” No siin trepikojas elab üks naine,kellel kodu prahti täis ja siis tema kodust tuleb see hais ka koridori.”
Karl: “Vuhhh….(mõtleb natuke ja teatab), teda ma küll siis endale naiseks ei taha!”

*Hanna võtab popkorni kausi ja kallab selle lihtsalt kummuli
Karl silmi pööritades: ” TEIL ON SIIN HULLUMAJA!”

0807_9320
(pildid on tehtud eelmine suvi)

Lisa kommentaar