Kleidi draama

Tellisin siin nädala alguses endale kleidi, millele ammu pilk peale oli jäänud…see oli kuidagi nii minulik ja täiesti minu maitse.Maksin enda kohta päris hea summa ka veel, sest noh plaan on homsel sünnal ikka kaunis välja näha.

Sõbrannadega vahepeal siis vestelnud ja ilma kokku leppimata, tuli välja, et enamustel tüdrukutel plaan selga ajada üks kena peokleit. Lihtsalt võrratu minu arust, mulle nii meeldivad kleidi peod:D Hõiskasin mina oma hõisked ära, et nii lahe ikka, et me kõik kauneid kleite kanname ja siis sain enda paki käte….

….võtan oma võrratu kleidi pakist välja ja olen üliõnnelik, sest kleit on täpselt selline nagu pildil ja no tõesti kena! No ja muidugi ajasin endale selle kohe selga ka ja mida minu silmad näevad..kõike,mida näha ei tohiks olla!!!

Ehk kleit oli niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii mini.Minikleidid mulle tegelikult väga meeldivad aga reegel on ikka, et kataks kah miskit. Ma ei tohiks selle kohta isegi kleit õelda, see on lausa pluus.

Seega jah, oligi palju tahetud, et kõik sujuks hästi. Nüüd mul siis 3 varianti..ma kas leiutan sinna alusseeliku, kasutangi seda pluusena (mida ma arvatavasti teengi, sest mul üks uus seelik ka tellitud) või noh lähen ja välgutan oma kanne…sünnipäevalapse pihta äkki ei vaadata viltu?:D

See on minu karistus, et ma nii silmapime olen ja pildil olev modell(kes siis mu kleiti kandis) tundus minust ikka jupp maad pikem (seega kleit oleks pidand olema jupp maad pikem ka, dah). Õpetus:KATI KÜSI TEINEKORD MÕÕTE KA!!!

Ja kui juba viltu minemisest juttu tegin, siis Hanna KÕIK NELI esihammast otsustasid ka, et nii tore oleks ju enne minu sünnipäeva tulla ja mu last meeletult piinata…niiet Hanna lihtsalt nutab, röögib, ei maga ja siis nutab veel hästi palju. Tänks täiega hambad,kes te mu last piinate ja võtate suure tõenäosusega mu mehelt võimaluse mu peol pidutseda. Ahjaa nohu pidi ka veel mu lapsele külla tulema, seega korrutage see nutt 10-ga ja võite ise ettekujutada, mis tunded mind valdavad.

Aga noh,kuna homse peoni on veel natuke aega siis jõuavad igasugused viimasehetke draamad veel ilusti minu juurest läbi käia;)

3 kommentaari “Kleidi draama

Lisa kommentaar